دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

فریاد

 

 

جهان پیر است و بی بنیاد از این فرهادکش فریاد 

 

 

  که کرد افسون و نیرنگش ملول از جان شیرینم 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانمی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

چرا آپ می کنید خبر نمی کنید؟من الان آپم اومدم خبر دادم..

این بیت هم خیلی قشنگه بیت بعدشم من می نویسم چون این شعر حافظ رو خیلی دوست دارم..

جهان فانی وباقی فدای شاهد و ساقی
که سلطانیه عالم را طفیل عشق می بینم

ممنون
ولی این بیتشو خیلی دوست دارم به این خاطر فقط همینو نوشتم

ساقی جیغ !!! جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

سلام فرزاد جان
چرا اینقدر وبت دیر لود میشه !!!
ره میخانه ومسجد کدام است خیلی قشنگ بود ...


موفق باشی دوستم

66 جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام

وبلاگ خوبی دارید
خیلی پیام می آید.
رنگ سیاه وبلاگ تان را پیشنهاد می کنم که عوض کنید

موفق باشید

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد