دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

افسانه مردم

 

 

 

آه دیدم او را بعد از بیست سال 

گفتم:این خود اوست؟ یا نه دیگریست 

چیزکی از او در او بود و نبود 

گفتم:این زن اوست؟یعنی آن پری ست؟ 

                     ***

هر دو تن دزدیده و حیران  

                                 نگاه 

سوی هم کردیم و حیرانتر شدیم 

هر دو شاید با گذشت روزگار 

در کف باد خزان پرپر شدیم 

                    *** 

از فروشنده کتابی را خرید 

بعد از آن آهنگ رفتن ساز کرد 

خواست تا بیرون رود بی اعتنا      

دست من در را برایش باز کرد 

                   *** 

عمر من بود او که از پیشم گذشت 

رفت و در انبوه مردم گم شد او 

باز هم مضمون شعری تازه گشت 

باز هم افسانه مردم شد او 

 

                                                             حمید مصدق

نظرات 4 + ارسال نظر
مونارک شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://moonark.blogsky.com

به قول روان شاد پناهی:
چیزی از ته چشم باید خونده بشه واسه شناخت یک آشنای قدیمی

سلام فرزاد جان
خوبید؟چه عجب...سری به من زدید...
خوشحالم کردید...

قایق آبی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

مثل همیشه زیبا بود.آپ کردم

تلاله دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

گفتم قهر کنم دلم نیومد
آخه من همه دوستامو دوست دارم
نمی خوام از دستتون بدم
شعری که گذاشتی خیلی زیباست
با اجازه کپیش کردم

yas جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.yaseman-17.blogsky.com

خیلی قشنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد