دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

قافله عمر

این قافله عمر عجب می گذرد 


         دریاب دمی که با طرب می گذرد 


               ساقی غم فردای حریفان چه خوری 


                         پیش آر پیاله را که شب می گذرد 

 

                                                                                 خیام

نظرات 2 + ارسال نظر
جاناتان مرغ دریایی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://jonathan-livingston.blogsky.com

باعث شدی منی که امشب هوای یه آهنگ فرانسوی رو کرده بودم بشینم به گوش کردن صدای استاد شجریان. عالی بود. ممنونم

سلام
البته این همایون شجریانه که می خونه

جاناتان مرغ دریایی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
البته گفته من، ایهام داشت. چون ذکر نکرده بودم که منظورم دقیقا کدوم کار استاد هست. شاید من داشتم آهنگ " دود عود" و یا " جان عشاق" استادو که خیلی دوست دارم، گوش می کردم ;))
ولی جدا از شوخی، آره حق با شماست. از بس گوشمو به موسیقی غیر سنتی عادت دادم، دیگه صدای اساتید رو اشتباه می کنم. بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد