دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

تو را من چشم در راهم

 

 

ترا من چشم در راهم شباهنگام
که می گیرند در شاخ " تلاجن"  سایه ها رنگ سیاهی
وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم
ترا من چشم در راهم.
 
شباهنگام.در آندم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم
ترا من چشم در راهم.
 

نیما یوشیج

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

آدرس وبلاگی وجود نداره

ساقی جیغ !!! شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

یاد نیما گرامی ....
اصلن انقدر خورد تو ذوقم که دیگه اصلن نمی خوام کتابای صادق هدایتو بخرم !!:(
ولی حالا آدرس مغازه رو بگو ... شاید یه روزی خواستم بخرم !
مرسی

الهام یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com/

سلام
دلم گرفته بود اومدم نمی دونم چرا از بین وبلاگای دوستان فقط وبلاگ شما رو انتخاب کردم شاید می دونستم با شنیدن و دیدن کلامات اشکام میاد پایین.
براتون ارزوی موفقیت می کنم.
در پناه حق

خیلی ممنون از انتخابتون دوست عزیز

زیر خط سکوت دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.sukut.blogsky.com

سلام مرسی که بهم سر زدی مطالبت رو خوندم مثل همیشه عالی و خواندنی بازم سر میزنم به امید پست جدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد