دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلنوشته

 

 

۱۰ تیر سال پیش کار وبلاگو شروع کردم !

اول می خواستم مثل اسمش همه بزرگان و به قول معروف دلشدگان تاریخ موسیقی رو بیارم که تا حدودی این کارو کردم ولی بعد مسیرش متاسفانه یا خوشبختانه به شعر کشید اول شعرهای عاشقانه بعد هم معرفی کتاب و حالا سعی میشه اشعارش اجتماعی باشه. 

بعضی دوستا اومدند نظر دادن مثل بانوی سیب عزیز با وبلاگ بسیار زیبا و معنویش که جای مادر تو این دنیای مجازی بود. پسر خاله عزیزم پیمان (دالغالار). سیمین ( دلنوشته های عاشقانه) پری جون (با وبلاگ زیبای ممنوعه) و آزاده خانم با دیباچه که جدیدا با پسر گلش می نویسه مونارک که دیگه این روزا سر نمی زنه و اریرا و دوستای جدید که خیلی هم با محبتن مثل ماهی سیاه کوچولو و جیغجیغو (آروم جیغ بزن) که وبلاگ جنجالی داره و دوستایی که می خونن نظر نمی دن. 

خیل از دوستا هم که دیگه نمی نویسن یا وبلاگشون بسته شده و یا هر دلیل دیگه. 

دوستای عزیز همیشه نظرای خوبی دادن که استفاده می کنم ولی بعضی از دوستا هم بی وفایی می کنند نخونده یه نظری می نویسن که بعضی وقتها گله می کنم بعضی وقت ها هم به بزرگی خودم می بخشم. 

کلا این یه سال اینجوری گذشت دیگه. 

همیشه سعی می کنم چیزی بنویسم که بعدا که می خونم باعث شرمندگی و یا ÷شیمونی نشه.  

دیگه عرضی ندارم

 

موفق باشید 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سیمن چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.blackmight.blogsky.com

تولد تولد تولدش مبارک...

تو این یه سال که خیری از وبلاگت ندیدم ولی به امید سعود به قله های والا که لایقش باشی
موفق و پیروز باشی دوست عزیزم

ماهی سیاه کوچولو پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

فرزاد جان، اون کسی که با محبته خودتی، نه این ماهی کوچولویی که نوشته هاشو می خونی و همیشه بهش لطف داشتی ولی اون حتی خواننده بلاگتو به اشتباه گرفته بود و به ندرت نسبت به نوشته هات اظهار نظری کرده.
آره باید به بزرگی خودت این ماهی کوچولو رو ببخشی که برای دوستای خوبش وقت نمی گذاره. هر چند که من خیلی کم بلاگها رو می خونم و نظر می زارم ولی سعی می کنم من بعد، کمی بیشتر به سراغ این دلشده عالم وبلاگها بیام.
شاد و موفق باشی

این چه حرفیه دوست عزیز
این فقط یه شوخی بود

غریبه شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به فرزاد گرامی

پسر خوبم

تولد وبلاگت مبارک ....باید بگم که از داشتن پسر هایی مثل شما خرسندم و واقعا مثل پسرم میمونی و از محبتی که نسبت به من و دوستانت داری ممنونم

محبت بیشتر از شما بوده تا از بنده حقیر ....من این روزا خیلی سرم شلوغ شده و افکارم از این تقلب بزرگ بسیار مشوش شده و بیشتر به سراغ خبر و مطلب هایی که در رابطه با این انتخابات بوده رفتم و در حق پسر خوبم اقا فرزاد کم لطفی کردم واقعا که راست گفتی به بزرگی خودت باید ببخشی ....امیدوارم که سالهای سال با موفقیت های پی در پی در طول زندگیت تولد وبلاگت رو جشن بگیری و ما هر روز شاهد پیشرفت روز افزونت باشیم

ایران به داشتن فرزندانی چون شما افتخار میکنه

در مورد پستی گه گفتی حذف کردم باید بگم من پستی رو حذف نکردم شاید سرعت اپ کردنم زیاد بوده اونم به درخواست چند دوست که باید از شما عذر خواهی کنم

سعی میکنم دیگه کم لطفی نکنم و وظیفه مادری مجازیم رو خوب انجام بدم

پاینده باشی

تولد وبلاگت مبارک (گل بلاگفایی به قول دوستان)

پیمان شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.dalghalar.blogfa.com

سلام

به به مبارکه

به امید صد سالگی وبلاگت خالوغلی(به قول کسری)

مرسی که از ما هم یادی کردی

امیدوارم وبلاگت هر سال پر بارتر بشه

تلاله یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://talaleh.blogsky.com

سلام فرزاد جان
اومدم که عید ولایت علی رو تبریک بگم
روزت مبارک باشه امید دارم رهرو صدیق علی باشید
تولد وبلاگت هم مبارک باشه
ببخش اگه کم اومدم اما هر بار که اومدم چیزای زیبایی رو خوندم
پایدار باشی

ساقی جیغ !!! دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

سلاااام ...
من با اینکه خیلی وقت نیس میام اینجا اما از وبت خوشم اومدو دوست خوبی برام هستی ...
تاخیر منو ببخش ... دست و دلم به نوشتن نمیرفت ...
امیدوارم هر سال بهتر از سال قبل بنویسی ...
مرسی از احترامت ...
مرسیییییییییییییییی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد