دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

اشک من هویدا شد

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

در میان اشک من ، سایه تو پیدا شد

موج آتشی از غم ، زان میانه برپا شد

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

***

تو برفتی وفا نکرده ، نگهی سوی ما نکرده

نکند ای امید جانم ، که نیایی خدا نکرده

به یاری ِ شکستگان چرا نیایی ؟

چه بی وفا ، چه بی وفا ، چه بی وفایی

به یاری شکستگان چرا نیایی؟

چه بی وفا ، چه بی وفا ، چه بی وفایی

***

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

در میان اشک من ، سایه تو پیدا شد

موج آتشی از غم ، زان میانه بر پا شد

***

تو که گفتی اگر به آتشم کِشی ، و گر ز غصه ام کُشی ، تو را رها نمی کنم من !

نکُشته ام تو را ز غم ، نه آتشت به جان زدم ، چه می کِشی ز من تو دامن ؟

***

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

در میان اشک من ، سایه تو پیدا شد …

***

چرا بَرَم نمانده رفتی ؟به سوز غم نشانده رفتی ، به سوز غم نشانده رفتی

***

تو که گفتی اگر به آتشم کشی ، وگر ز غصه ام کُشی ، تو را رها نمی کنم من !

نکُشته ام تو را ز غم ، نه آتشت به جان زدم ، چه می کشی ز من تو دامن ؟

***

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

در میان اشک من ، سایه تو پیدا شد

موج آتشی از غم ، زان میانه بر پا شد …

نظرات 9 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام...وب خوبی دارین
شعراتونم عالیه...
موفق باشین...

مهسا سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.rahgozaremahtab.blogsky.com/

سلام وب زیبایی دارین خوشحال میشم به من هم سر بزنید

سحر سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

تو رفتی یا اون؟!!
آخی

خزر چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://khazar34.blogsky.com

سلام چطوریایی؟؟؟
آخی چه آپ قشنگی بود...
مرسی...
مرسی...
مرسی...

اینجاش رو خیلی دوست دارم:

اشک من هویدا شد ، دیده ام چو دریا شد

در میان اشک من ، سایه تو پیدا شد

موج آتشی از غم ، زان میانه بر پا شد …

چی می خواستم بگم؟؟؟ هیچی ...

فعلا بابای

دلنیا چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
این شعرهای خودتونه؟؟؟؟؟



http://www.delniya.blogsky.com/

نه من شعر نمیگم
اینو که دیگه مرضیه خونده

خزر جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://khazar34.blogsky.com

سلام...
چطوریایی؟؟؟
اینجا که خبری نسیت فقط اومدم حالت رو بپرسم...
حالا خوبی؟؟؟

بابای

یه دانشجویه تنبل جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://studentresearch.blogsky.com/

سلام وب قشنگی داری خوشم اومد و حتما لینکت میکنم تو هم منو لینک کن

دلنیا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

سوال
چه طوریه که شما آپ نمی کنی اما اسمت توی لیسته؟:-؟

shelman شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

باغ حسرتناک بارانی ست

چون دل من

در هوای گریه ی سیری !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد