دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

شیدا

شدم از عشق تو شیدا، کجایی؟
به جان می‌جویمت جانا، کجایی؟
همی پویم به بویت گرد عالم
همی جویم تو را هر جا، کجایی؟
چو آنجا که تویی از جمله پنهان
ز که پرسم، که داند؟ تا کجایی؟
تو پیدایی ولیک از جمله پنهان
وگر پنهان نه‌ای، پیدا کجایی؟
ز عشقت عالمی پر شور و غوغاست
چه دانم تا درین غوغا کجایی؟
فتاد اندر سرم سودای عشقت
شدم سرگشته زین سودا، کجایی؟
دل سرگشته‌ی حیران ما را
نشانی ده رهی بنما، کجایی؟
چو شیدای تو شد مسکین عراقی
نگویی کاخر ای شیدا، کجایی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.rahgozaremahtab.blogsky.com

عالی بود

فاطمه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://tamasha1.blogsky.com/

سلام چطوری وبلاگمو به موتور جستجو معرفی کنم؟

سحر چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام..شعر بالایی ماله عراقیه؟من درگیر امتحان بودم نبودم..هم چین میگی روزگاره جوونی مگه چند سالته؟نکنه سنت بالاست الکی نوشتی ۲۲؟هان؟خیلی دوس دارم بیام اما نمیشه..رفتی خوش بگذره.ابیانه طرف شمال میشه؟

salam na baba 20 salame oomadim ye styly biaym dge hala zayamoon nakon

خزر چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://khazar34.blogsky.com

HOLA...
به جون خودم با این کامنت هایی که تو میذاری این تیپ شعر اصلا بهت نمیاد!!!!
جدی جدی میخوام بدونم کلا چه جور آدمی هستی؟؟؟
بی خیال...
دیگه چه خبر؟؟؟
خوبی؟؟؟
( الان داری میگی من خل شدم نه؟؟؟ )
راستی می خواین اکیپی برین ابیانه؟؟؟ چند نفرین؟؟؟
امیدوارم خوش بگذره...

ADIOS

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد