دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

منـی وادار الیـئن

فمنـی وادار الیـئن  یـازمـاقـا باعـث غمـدور

اورکیمـده اینـانـون غـم اوزی بیـر عالمدور

چوخلو من سعی ائلدیم اوندان اولام بلکه اوزاق

غصه میز بیش اولوب شادلیقیمز چوخ کمدور

غـم پـوزار  اوزده  اگـر اولسـا تبسـم نقـشی

هـارا  اوء رخنه ائـدر  اوردا  اینـان ماتمـدور

آیـرو دوشمـز نجه گور بیزدن اودا بیر لحظه

بی وفالیـق ائـلین سیـز گوروسوز  آدمـدور

                                                                آراز

نظرات 2 + ارسال نظر
erira یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.erira.blogsky.com

سلام از آشنایی با شما خیلی خوشحالم
بلاگ جالبی داشتید خیلی عالی بود
بله تمام نوشته های ( وتو خال میان دو ابرویم را ندیدی ) و آهنگ همه مال خود خودم هست
خوشحال تر میشم که همیشه نظراتتون رو بخونم

م.ن آراز یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://secretlove.blogsky.com

گئجه گــوندوز باخـورام یـوللارا یاریم گئله جگ
گلیب الله گوره سن قلبیمی اوء شاد ائده جگ
وئــرورم جـان یولونا بیلمیور اوء قدریمیزی
بیلمورم هانسی زامان قدریمی جانان بیله جگ

سلام
ممنون از شما که ما را مورد لطف خود قرار دادین و از شعر من در وبلاگ خوداستفاده کردین
به امید خدا اگر فرصتی کنم اولین کتابم را به زودی چاپ کنم
با غزلیات و دو بیتی من بیشتر آشنا خواهید شد
شعر موجود در وبلاگ شما تنها چهار بیت از یکی از غزل های من به زبان ترکی هست
این دو بیتی هم از طرف من به شما

امان از چرخش این چرخ گردون
که کـرده عاشقان از دور بیـرون
یکی را او نشانده بر سرش تاج
یکی دیگر دلش را کـرده پرخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد