دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

یارب آن یوسف گم‌گشته به من بازرسان

یارب آن یوسف گم‌گشته به من بازرسان
تا طربخانه کنی بیت حزن بازرسان
ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف
این زمان یوسف من نیز به من بازرسان
رونقی بی گل خندان به چمن بازنماند
یارب آن نوگل خندان به چمن بازرسان
از غم غربتش آزرده خدایا مپسند
آن سفرکرده ما را به وطن بازرسان
ای صبا گر به پریشانی من بخشائی
تاری از طره‌ی آن عهدشکن بازرسان
شهریار این در شهوار به در بار امیر
تا فشاند فلکت عقد پرن بازرسان

شهریار

نظرات 3 + ارسال نظر
غریبه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام اقا فرزاد

از لطفی که نسبت به وبلاگ بنده حقیر داشتید سپاسگزارم و ممنون از حضورتون

وبلاگ شما هم برای من وبلاگ خوب و مفیدی میتونه باشه چون همیشه دنبال شعر و حرف دل هستم که در اینجا کم یافت نمیشود

موفق باشید
بازم سر بزنید

من لینکتون میکنم

امین شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.desperado87.persianblog.ir

خیلی قشنگ بود..حال کردم..به من هم سر بزن خوشحال می شم..پس منتظرم..

امین یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.desperado87.persianblog.ir

سلام..
خوبید..؟
چه خبر..؟خیلی خوشحال شدم که به من سر زدید خوشحالم کردید..و به قول خودت با هم در ارتباط باشیم..
به من باز سر بزن البته اگه دوست داری..خوشحال می شم..
راستی با تبادل لینک موافقی..؟منتظر جوابت هستم...قربانت امین..

مخلصم من تازه کارم این چیزا رو خوب بلد نیستم
ولی هر کار بگی پایه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد