دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

قاصدک

قاصدک !هان !چه خبرآوردی؟

از کجا وز که خبر آوردی؟!

خوش خبر باشی اما...

گرد بام و در من بی ثمر میگردی!

انتظار خبری نیست مرا

نه ز یاری  نه  دیاری ... باری!

برو آنجا که تو را منتظرند...!

برو آنجا که بود چشم و گوشی با کس!

قاصدک! در دل من همه کورند و کرند!

دست بردر از این در وطن خویش غریب!

قاصد تجربه های همه عهد ،با دلم می گوید

که دروغی تو!دروغ! که فریبی تو ! فریب!

قاصدک ! هان ! ولی آخر ! ای وای !

راستی آیا رفتی با باد ؟!

با توام!های!کجا رفتی ؟!های!

راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟!

مانده خاکستر گرمی جایی؟!

در اجاقی طمع شعله نمی بندد...!

خردک شرری هست هنوز؟!

قاصدک!

ابر های همه عالم

شب و روز

در دلم می گریند...!

                                                                                       مهدی اخوان ثالث

نظرات 2 + ارسال نظر
عریبه شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام اقا فرزاد

خوبید خسته نباشید

شعر زیبایی از اخوان رو نوشتیت و از حضورتون در وبلاگم ممنونم ادم اینجا میاد دست خالی نمیره

موفق باشید

اشوین شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ق.ظ http://bloodyworld.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارید
ممنون که بهم سر زدید باید بگم مثل اینکه شما تو نوشتن این شعر پیش دستی کردید
من از موقعی که شعرو شناختم عاشق این شعرم
واقعا عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد