دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

زیر خاکستر

زیر خاکستر ذهنم باقی ست

آتشی سرکش و سوزنده هنوز

یادگاری است ز عشقی سوزان

که بودم گرم و فروزنده هنوز

   عشقی آنگونه که بنیان مرا
   سوخت از ریشه و خاکستر کرد
   غرق درحیرتم از اینکه چرا 
   مانده ام زنده هنوز
   گاهگاهی که دلم می گیرد
   پیش خودم می گویم 
   آن که جانم را سوخت
   یاد می آرد از این بنده هنوز
   سخت جانی را ببین
   که نمردم از هجر 
  مرگ صد بار به از
   بی تو بودن باشد
   گفتم از عشق تو من خواهم مرد
   چون نمردم هستم
   پیش چشمان تو شرمنده هنوز
   گرچه از فرط غرور
   بعد تو لیک پس از آنهمه سال
   کس ندیده به لبم خنده هنوز
  گفته بودند که از دل برود یار چو از دیده برفت
  سالها هست که از دیده من رفتی لیک
  دلم از مهر تو کنده هنوز
  دفتر عمر مرا 
  دست ایام ورقها زده است 
  زیر بار غم عشق
  قامتم خم شد و پشتم بشکست
  در خیالم اما
  همچنان روز نخست
  تویی آن قامت بالنده هنوز
  در قمار غم عشق
  دل من بردی و با دست تهی
  منم آن عاشق بازنده هنوز
  آتش عشق پس از مرگ نگردد خاموش
  گر که گورم بشکافند عیان می بینند
  زیر خاکستر جسمم باقی است
 آتش سرکش و سوزنده هنوز
 حمید مصدق

نظرات 5 + ارسال نظر
پری جون سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ق.ظ http://mamnooee.blogsky.com/

سلام فرزاد عزیز
شعرهای مصدق همیشه زیباترین شعرهایی هستند که خوندم و شنیدم .
مرسی به خاطر انتخاب زیبات
این تمام حسی که تو ذهن و قلبم پر شده و من نمی تونستم بنویسمش ...
مرسی
با اینکه تو اداره ام وقتی شروع کردم به خوندنش اشک بی اختیار از چشام جاری شد ...
تا بعد

جلالی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://hamgeryeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وب زیبایی داری.

وقت کردی یه سر هم به من بزن.

خوشحال میشم از وبلاگم بازدید کنی.

راستی اگه دوست داشتی منو هم لینک کن به نام هم گریه

[گل][بدرود]

peyman سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.dalghalar.blogfa.com

salam

chokh gozaladi bu sheri gablanda okhomushdokh ki ginada hal verdi

م.ن آراز سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://secretlove.blogsky.com

چه شب هایی که من هستم زهجر و دوریت گریان
اگــر میـرم خواهی ریخت بـرایم قطـره اشکی تو

سلام من به شما دوست عزیز

امین سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام خسته نباشی وبلاگت عالیه
اگر می خوای تبادل لینک کنیم
در ضمن اگر می خوای وبلاگت پر بیننده شه و همین طور کسب درآمد هم کنی به این لینک برو www.oxinads.com/?a=12921 قانونش رو بخون بد نیست به نفعته
خسته نباشی و همین طور موفق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد