دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

سوگند

لاله رویی بر گل سرخی نگاشت
کز سیه چشمان نگیرم دلبری
 از لب من کس نیابد بوسه ای
وز کف من کس ننوشد ساغری
تا نیفتد پایش اندر بند ها
یاد کرد آن تازه گل سوگند ها
 ناگهان باد صبا دامن کشان
سوی سرو و لاله شمشاد رفت
فارغ از پیمان نگشته نازنین
 کز نسیمی برگ گل بر باد رفت
خنده زد گل بر رخ دلبند او
کآن چنان بر باد شد سوگند او


رهی معیری

نظرات 5 + ارسال نظر
نگین جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام فرزاد جان
انگار بیشتر شعرای وبلاگت رو خوندم
چند وقت پیش توی لیست آپ شده ها دیدم و اومدم که خوندم
باز دیدم رفتم یه جا دیگه ... فکر کنم یه وبلاگ دیگه به اسم دلشدگان هست !!
امشب باز دیدم وبلاگت روشعرای قشنگی رو انتخاب میکنی
خیلی قشنگ
موفق باشی گلم

محمد جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.love.blogsky.com

عالی بود.
عالییییییییییییییییییییییییییییی

پروانه عاشق جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.parvanevar.parsiblog.com


تق و تق و تق تق،‌تق صاحب خونه کسی خونه نیست؟
بابا پروانه اومده همون پروانه لوس و خیالباف قدیمی
سلام خوبین
دیر وقتیه اینجا نیومده بودم البته دیر وقت که چه عرض کنم شاید ازیکی دو ماه هم گذشته باشه اینجا هم خیلی خوب رشد داشته و زیبا و زیبا تر شده و همین باعث خوشحالی منه و مهم تر از همه خوشحالم از اینکه شما دوست عزیز برخلاف بی مهری های این پروانه لوس اونو تنها نمیذاشتین و بهش سر میزدید نظراتتونو میخوندم هر چند دیر به دیر اما متاسفانه توفیق و مجالی برای حضور پیدا نمیکردم مدتها بود قلم رو کنار گذاشته بودم اولش خواستم وبلاگ رو حذف کنم اما واقعا دستم راه نداد و نتونستم قصه این پروانه خیالباف رو به انتها برسونم حذفش نکردم و امروزاز این کار خوشحالم چون دو باره دل هوس نوشتن کرد نیمه شعبان دوباره نوشتم چون باید مینوشتم وهمین بهانه ای شد که دوباره قصه پروانه وار رو ادامه بدم امروز دوباره نوشتم و ایندفعه میخوام دیگه هیچ وقفه ای ایجاد نشه امیدوارم شما هم مثل همیشه کوتاهی های منو ببخشید (البته میدونم توقع زیادیه )
شاد باشید و موفق

admin شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

امین شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خیلی جالب و پر محتوایی دارید.
آیا دوست دارید از وبلاگتان در آمد کسب کنید؟
آیا راهی آسان برای کسب درآمد هستید؟
پس هرچه زودتر وارد سایت ما شوید و ثبت نام کنید.
نکته: اگر حساب سیبا یا سپهر ندارید در قسمت حسابها گزینه سایر را انتخاب کنید
و یک شماره 13 رقمی دلخواه را وارد کنید.
پیشنهاد ما به شما این است که فرصت را از دست ندهید و هرچه زودتر ثبت نام کنید
زیرا این سایت یکی از بهترین و مطمئن ترین سایتهای کسب درآمد کلیکی می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب سایت را بدقت بخوانید
آدرس لینک:www.oxinads.com/?a=12921

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد