دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

دلشدگان

دلبر برفت و دل شدگان را خبر نکرد یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی

شهریار

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی
آخر ای ماه تو هم درد من مسکینی
کاهش جان تومن دارم و من میدانم
که تو از دوری خورشید چه ها می بینی
تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من
سر راحت ننهادی به سر بالینی
هر شب از حسرت ماهی من و یک دامن اشک
تو هم ای دامن مهتاب پر از پروینی
همه در چشمه مهتاب غم از دل شویند
امشب ای مه تو هم از طالع من غمگینی
من مگر طالع خود در تو توانم دیدن
که توهم آینه بخت غبار آگینی
باغبان خار ندامت به جگر میشکند
برو ای گل که سزاوار همان گلچینی
نی محزون مگر از تربت فرهاد دمید
که کند شکوه ز هجران لب شیرینی
تو چنین خانه کن و دل شکن ای باد خزان
گر خود انصاف کنی مستحق نفرینی
کی بر این کلبه طوفان زده سر خواهی زد
ای پرستو که پیام آور فروردینی
شهریارا اگر آیین محبت باشد
چه حیاتی و چه دنیای بهشت آیینی

نظرات 6 + ارسال نظر
admin شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com
فرزاد جان منتظر آمدن و یاریت هستم.

غریبه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به فرزاد گرامی

واقعا چقدر شهریار زیبا دردودل کرده خیلی به دلم نشست این شعرش

دستت درد نکنه عالی
نی محزون مگر از تربت فرهاد دمید
که کند شکوه ز هجران لب شیرینی

به به

موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://maadar.blogsky.com

حلول ماه مبارک رمضان مبارک...
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما و خانواده محترم ....
منتظر دیدار و محبت شما هستم ...

دختری با دامن حریر شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام.خوبید؟؟؟
آره با لاخره اومدم ایران!!!
دلم واسه همتون خیلی تنگ شده بود...
راستی میخواین راجع به شما هم بنویسم؟؟؟

ممنون میشم
مرسی

الهام شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.elhaam60.blogsky.com

سلام
وب جالبی دارید
به منم یه سر بزنید.

م.ن آراز یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://SECRETLOVE.BLOGSKY.COM

امشب ای ماه تو احوال مرا می بینی
خوابم آید تو ببین نیست مرا بالینی

سلام
تا اشعار وبلاگ شما را می خوانم بی اختیار بیتی در وزن آن شعر می سرایم
(مخصوصاْ شعرهای شهریار که همیشه برام تازگی داره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد